czwartek, 3 kwietnia 2014

Cherry :)

No cóż Nasze serca już skradła :)). Dziś malutka , a dlaczego ?? Dziś pierwszy raz szyłam ubranka dla żywiczki :))) To niesamowita frajda i zabawa . To mój styl ubranek . Słodkość , słodkość i jeszcze raz słodkość. Co post to idzie mi coraz lepiej . Teraz byłam zmuszona wszystko najpierw ręcznie uszyć później maszyną .Wisienka w roli modelki . Najpierw strój przedszkolaka , a później marynarza :))) . O takim stroju zawsze marzyłam dla takiej laluni , ale nie wiedziałam, że taka u Nas będzie .


Tu z przodu przy kokardce miało być takie wycięcie , ale mi nie wyszło i nie widać w ogóle :( , ale przód jest krótszy tak jak chciałam.

I poszła sobie , ale gdzie ??? Przebrać się :)

Kołnierzyk można zdjąć i zostaje sama bluzeczka :)

I tygrysek z chińskiego marketu :))))) moje ulubione miejsce na szukanie gadżetów.


Przy niej można poszaleć i słodzić ile się da :))) . Jestem dumna z tych ubranek . Nigdy nie udało mi się , aż tak dokładnie uszyć

Nie miałam jeszcze okazji więc dziękuję  TheLisaaa93   że zdecydowała się ją sprzedać i teraz możemy się nią cieszyć .

37 komentarzy:

  1. śliczne ubranka, a Cherry to sama słodycz, taka malutka, ze nic tylko schować do kieszeni i uciekać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mama z nią uciekła do swojego pokoju ;) tam na swój kącik.

      Usuń
  2. Dziewczyno, naprawdę masz talent :) Śliczne, równiutkie ściegi i świetne pomysły na lalkowe kreacje! W kwestii szycia jesteś zdecydowanie zdolniejsza ode mnie :)
    A ja cały czas szukam wymarzonej lalki dla siebie - jeśli ktoś będzie miał na sprzedaż Little Dal to dajcie znać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkie informacje i kurczaczek ma swój nowy domek :) .Miło będzie ją u Pani oglądać.

      Usuń
  3. i jak tu nie słodzić, jak nie potrafię znaleźć innych słów ! no cudo malutkie i kochane :) włoski uszyte tak świetnie, że fryzurka super się układa na główce a lala z tym swoim słodkim pysiem wygląda jak taki przedszkolaczek :) ubranka jak zawsze bardzo pomysłowe, piękne i starannie uszyte, sama nie wiem, które bardziej mi się podoba :) zadziwiasz normalnie z każdym postem, i tak jak Dollinka napisała, lala wygląda tak słodko, że tylko schować i uciekać :) zdjęcia z tym przydużym plecakiem the best :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyć kocham . Wymyślać coś nowego kocham. Zadziwianie hymm jest przyjemne jeśli tylko mi się uda. Tak to taki mały przedszkolak z niewinną minką.

      Usuń
  4. Urocza...
    Udanego weekendu kochana, ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza :) Baaaaardzo śliczne ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten marynarski to git :) fajna opcja z zdejmowanym kolnierzykiem ;] podziwiam, ja nie umialabym ubdziubdziac takiego stroju nawet dla dyniek, a ci juz dla takiego bobaska :) urocza jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ,a mi idzie szycie na obitsu 25 i to maleństwo 16 cm . 11 jeszcze razkminiam ,a najgorzej szyje mi się na 23 . Dla tej małej jak dotąd szyje ni się najlepiej.

      Usuń
  7. Wisienka jest przesłodka!!! taka kandyzowana :))) Cudnie Gabi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kandyzowana oj tak to już bardzo słodka. Spróbuje ją jeszcze dosłodzić ubrankami.

      Usuń
  8. Jeszcze raz powtórzę: CUDNA! Na zdjęciach wychodzi pięknie.
    Podoba mi się marynarski komplecik. Brak mi słów. Nie pojmuję jak ty to robisz, że szyjesz takie świetne rzeczy nawet dla takiego maleństwa. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarski komplecik powstał bardzo szybko. To nad różowym strasznie się starałam. Nie widać tak na zdjęciach jaki jest śliczny. Marynarz mnie samą zadziwił. Wszystkie ubranka są szyte prawie z jednej formy . Tylko detalami się różnią i wykończeniem. Naprawdę jeśli się już szyje to po raz któryś wychodzą coraz lepiej. Wpadł mi do głowy pomysł i następny post będzie pokazywał coś krok po kroku.

      Usuń
  9. Nie no, Mistrzu Lalkowania, trochę przegięłaś z tymi ubrankami, wyglądają genialnie! Cherry jest mega urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Ishtar nio cio Ty :):) i buzia mi się śmieje.

      Usuń
  10. Ten marynarski komplecik jest przecudny <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajniusia laluchna!pięknie ja "obszyłaś" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, piękna, a jakże by inaczej... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie można kupić GOTOWĄ ale bardzo ŁADNĄ hujoo? strasznie mi się podobają,ale nie mam pojęcia gdzie kupić gotową :))bo na eBay jest hujoo ale bez ubrania,oczek ,makijaży bez wigu...itp, z góry dziękuje, laleczka prześliczna,ubranka.......cudowne,♥ brak mi słów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm trudne pytanie ponieważ na stronie Hujoo są,ale często nie dostępne. Wszystkie lale które ja mam z tej firmy są malowane i składane przezemnie. Można z powodzeniem skompletować czyste :).

      Usuń
    2. nie dostępne to w jakim..."sęsie" ? zdrów3ko Gabi :)

      Usuń
    3. Proszę wejść na www.hujoo i zobaczyć. Nie jestem konsultantem firmy więc nie wiem czemu mają braki na magazynach.

      Usuń
  14. Uwielbiam takie kruszynki :) Dziękuję :) jeszcze w rozbudowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem gdzie to zostało kupione....???? :) Cuuuuuudo:DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i gdzie można by było kupić wiga....bo na eBay są albo krótkie...albo niebieskie :(((

      Usuń
    2. Przdewszystkim to nie Hujoo :) to Luts Delf Alice zakupiona od blogowiczki. Jest notka w poście.

      Usuń
  16. Piękniuteńkie ubranka, wisienka.......cudowna, najbardziej podoba mi się to ubranko przedszkolne:))) marynarza też........Pięknyyyyyyy♥♥ zdrówko :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka jest strona hujoo? pytam bo na komentarzu wyżej jest napisane że na ich stronie, z góry dziękuje,i baaaaaardzo pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknościowa !!!!!!!!!! Cudna !!!!!!! Ubranka Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekniuteńa! wszystko...rewelacja<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdy patrzę na jej słodką mordkę, mam ochotę ją wyściskać, wycałować i pogłaskać po tych puszystych włoskach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznotka, a te ubranka takie słodziutkie, że nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczności O.O

    OdpowiedzUsuń