środa, 2 kwietnia 2014

Cudo mojej mamy :))

Witam :) to znowu ja. Chciałabym Wam powiedzieć ,że do grona lalkarek wkracza moja mama :)). Od pierwszej naszej lali mama chciała mieć swoja własną,, więc ją dostała . Tato i ja pomogliśmy jej w tym i o to jej prezent na urodziny .Mama sama ją sobie upatrzyła na fb .
Przedstawiam Wam malusią Cherry . Cherry bo jak wisienka na szczycie tortu lalkowego.










Mała Cherry była przygotowywana przez Nas oby dwie wspólnie. Makijaż częściowo mój częściowo mamy . Też chciała spróbować :)). Wigusia dostała z resztek futerka jakie mi zostało po wigu Lili . Sukienusie uszyła jej mama pierwsza w takim rozmiarze .

Buziaki Gabi z mamą , ale fajnie.


26 komentarzy:

  1. Śliczna laleczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no małe cudo po prostu ! prawdziwa Wisienka, aż do schrupania :) makijaż śliczny, bardzo pasuje do jej kształtu usteczek i oczu i w ogóle całość prezentuje się bosko :) kocham furwigi ! piekna sukienka i te butki :) taki dzieciaczek z niej :) Gratuluję Wisienki i miło powitać mamę w "naszym" gronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama zawsze tu była obecna . Jej wsparcie w tym co robię jest dla mnie najważniejsze :))). Oj tak sukieneczka mi się bardzo podoba choć ktoś bardzo marudził.

      Usuń
  3. Ale śliczna ta Twoja wisienka :) Baaaaaardzo słodziutka :) Super, że mama też w lalkarstwo wchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno weszła :))) zaczynając od Malinki już nią była oczarowana.

      Usuń
  4. Ale super! Cherry jest prześliczna. Ma cudowny makijaż. Fajnie, że jest stworzona przez Ciebie i Twoją mamę :3
    Moja mama bardzo się 'ekscytuje' tym hobby (i całe szczęście tylko tyle), na moim pierwszym meecie przyjechała mnie odebrać, a skończyło się na tym, że wymacała wszystkie lalki XDDD Trochę wstyd, ale z drugiej strony nikt mi nie zabrania coraz bardziej wdrażać się w ten temat i mało tego, aprobuje wydawanie grubej kasy na Pullipy i rzeczy dla nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , ale wiesz sama bym macała wszystkie jak tylko by mi koś pozwolił :)))). Kasa to co innego ja zawsze muszę zarobić sama więc wydaje swoje :))). Co innego jak się mamie podoba coś i kupuje :), a to wciąga strasznie.

      Usuń
  5. Ojej! Super ;D taka tycia kruszynka ;) masz fajna mame :] pozdrow :) a moze wciagniesz swoja mame do blogowania ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie trzeba mieć czas na to , a moja mama niestety zapracowana . Kiedy jednak znajdzie czas zawsze jakiś pomysł mi podsunie.

      Usuń
  6. Śliczna i delikatna *.* A z królisiem to już szczyt słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale móc dzielić pasję z Mamą !!!
    Laleczka śliczna i zdjęcia też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z mamą bardzo lubię robić dużo rzeczy. Cherry też mi się strasznie podoba .

      Usuń
  8. Jest prześliczna i bardzo urocza :) Świetnie jest dzielić pasje z kimś bliskim. Moja mama lubi Tess i chwali się nią na prawo i lewo, jakby to było przynajmniej jakieś ogromne osiągnięcie, posiadanie takiej lali, ale samego faktu kupowania nie popiera i uważa to za rozrzutność.
    Kruszynka twojej mamy jest śliczna, słodka i taka niewinna <3 Ma śliczny makijaż. Cudne, że wykonałyście ją razem ;)
    Pozdrów jeszcze mamę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak moja mama się chwali wszystkim co się dzieje w tym świecie :))). Babcie ,ciocie wszyscy wiedzą . Tato co prawda czasem ma dość , ale wie jak Nas uspokoić byśmy mu nie zawracały głowy . Z makijażem to mama musiała spróbować choć ciut :))) bo to jej hehehhehheheh

      Usuń
  9. śliczne maleństwo! gratulacje dla mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i witamy mamę! ;D Cudowna kruszynka, tak jak powiedziałaś wisienka na torcie. :3 Dodatkowo ta jakże piękna sukieneczka. No po prostu świetna! :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mama sukieneczkę wymęczyła stwierdziła ,że woli szyć dla mnie :)))

      Usuń
  11. Cherry to prawdziwa wisienka na twoim torciku. Makijaż cudowny te rozwarte usteczka - przerozkoszne :) Ubranko - pogratulować mamie :) Mam nadzieję, że mama jej nie schowa przed światem i albo założy jej bloga, albo będzie ci ją udostępniała do fotek, bo jest prześliczna. Gratuluję wspaniałego prezentu urodzinowego i pozdrowienia dla mamy :) Wspólna pasja to coś fantastycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu na pewno jej nie schowa nie pozwoliłabym na to mnie też zauroczyła , ale wiedziałam, że tak będzie . Teraz jest młodsza siostrzyczką moich dziewczynek . Na pewno będzie jej wiele na blogu. Mama zawsze była tu obecna :)))).

      Usuń
  12. Strasznie słodka, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna i słodziutka, nie dziwię się mamie, że jej uległa :)
    Pozdrowienia dla mamy i powitać w lalkowym gronie :) Teraz tylko czekać aż mama założy bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mama bloga nie założy :) wspiera mnie w tym . Przecież wiadomo że wiele gadżetów bez niej i taty bym nie miała. Cherry to taka jej mała dziewczynka którą całe szczęście mogę się zajmować.

      Usuń
  14. OMG!!! Ale piękna! *zakochałasię* *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mi też się bardzo podoba. Nigdy bym nie myślała,że będzie u Nas żywica wow.

      Usuń
  15. Gratuluję mamy XD Moja tylko patrzy na mnie sceptycznym okiem, mrucząc pod nosem "Lalki jej się zachciało" XD
    A Cherry... jest przesłodka. Cudowna. Brakuje mi słów. Sama bym taką chciała <3

    OdpowiedzUsuń