sobota, 12 kwietnia 2014

Cztery kąty dziewczynek.

Witam :))) . Po przerwie jaką mi zafundowała nauka coś przygotowałam ,  ale zanim Wam pokaże parę słów.  Przyjechały do mnie w odwiedzinki Zosia i Milka :))) .  Mila hymm w pewnym celu ,  a Zosia ja ją po prostu uwielbiam.. Do Anetki pojechały Karo i Lili .  Podczas mojej nie obecności tak naprawdę tylko nauka i cieszę się, że już nie długo przerwa świąteczna.
Od jakiegoś czasu zbierałam pewne rzeczy by móc stworzyć mieszkanko dla swoich lalek.  Dziś w końcu udało mi się wszystko umalować i wykończyć po swojemu. .Mebelki w kolorystyce były zbyt różowe :))  więc poszły pod pędzelek . Doczekałam się również pewnej rzeczy,  którą tato mi kupił. :) za co bardzo mu dziękuję. Diorama bardzo mi się podobała , ale to nie było to choć służy mi za tło do zdjęć.  No tak ja tu gadu gadu  , a zdjęcia czekają .


Łóżko piętrowe :) troszkę czasu zajęło by przemalować je na brązowo.

Biurko które było toaletką . Brakuje lampki, którą gdzieś mi schował młodszy braciszek , ale znajdę ją :P

Tilda mieszka w szafie :) chyba ma ochotę na ciasteczka.


A to prezent od taty szafeczka ze szklanymi drzwiczkami która stoi u mnie na komodzie :)))))


Tak więc to zrobiłam w końcu dziś i mogę się cieszyć widokiem już ukończonego pokoiku . Co prawda jestem mega umalowana brązową farbą , ale co tam . Może kiedyś będzie podświetlona przynajmniej tato mi to obiecał . Listwę led , ale zobaczymy .

Buziaki i pozdrawiam Gabi.

37 komentarzy:

  1. Jejku jaki piękny! :D Fantastyczne mebelki. Jeszcze jak zostanie podświetlony - będzie wyglądał fenomenalnie. To łóżeczko podbiło moje serce ^ ^
    Fajnie, że Zosia i Mila Cię odwiedziły ;)) Takie wakacje zawsze dobrze robią. Zastanawiam się tylko teraz, w jakim konkretnie celu przyjechała Mila :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mila na razie to słodka tajemnica :)))) jest w spa i wróci za jakiś czas :)))))) . Tak mam nadzieję ,że kupimy tą listwę led .

      Usuń
  2. Bosko Ci wyszedł ten pokoik. Znowu jestem pod wielkim wrażeniem :). I plusik dla taty, za takie wspieranie córkowego hobby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córkowe hobby zaraziło już pół rodziny :) , ale bez taty i mamy mimo że staram się sama zarobić ta to wszystko nie udało by się aż tak :)

      Usuń
  3. Świetny domek! Masz fajnego Tate, że tak Ci pomaga :)

    Uwielbiam miniaturki - Twoje lale mają co robić w swoim domku ;)

    Skąd masz taką maciupką Tildę? Też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tilda jest uszyta przeze mnie . Jest pokazana w poście ' Przytulaniec ' :) to była moja pierwsza tilda i myślę ,że nie ostatnia .

      Usuń
  4. Jej jaki świetny pokoik :) I do tego za szybką więc nie będzie się kurzyło. Gratuluję superaśnego Taty mój też mnie wspiera w moim hobby :)

    Pięknie urządziłaś cały pokoik nie mogę się napatrzeć na te wszystkie detale i miniaturki :D

    A Tilda jest fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi rodzice cały czas mi pomagają . I za to im bardzo dziękuje .

      Usuń
  5. Ach, sama chętnie zamieszkałabym w takim pokoiku! <3 Brak mi słów, po prostu C U D O W N Y! *O* Skąd tyś wytrzasnęła takie mebelki i do tego superowa witrynka. Na pewno cieszy oczy. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mebelki kupiłam na allegro . Kompletowałam je tam wszystkie jakie mam . Łóżko piętrowe to już prezent od rodziców.Dziękuje

      Usuń
  6. Śliczne rzeczy - brak mi słów. Życie sielanka u tych Twoich laleczek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy pokoik :) Szafkę ze szklanymi drzwiczkami uważam za najlepsze rozwiązanie z możliwych - wszystko widać, ale nic się nie kurzy :) Mebelki - rewelacja! :) Łóżko piętrowe to bardzo trafiony pomysł, do tego biureczko, wygodne fotele i oczywiście półki. Masz tu absolutnie wszystko co jest potrzebne :) Ależ mi się podoba ten post :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej to bardzo miło ,że się Pani podoba. Jest Pani w końcu profesjonalistką . Szkoda ,że ja nie umiem takich rzeczy sama zrobić jedynie wystylizować na swój sposób w miarę możliwości . Łóżko piętrowe zakupione wraz z regałem i toaletką od jednej Pani w różnym czasie :))) . Nie wiedziałam że ma tego więcej.Brakuje mi jeszcze miniaturek , ale pewnie coś kiedyś uda mi się jeszcze zrobić.Dziękuje

      Usuń
  8. Chatka jak trzeba!zazdroszczę szczerze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny pokoik :) Zazdroszczę takiego taty,
    mnie mąż wspiera i wykonuje niektóre projekty :)
    Led to świetny pomysł :) mam w witrynie, poproś tylko
    o ciepły kolor światła. Pokoik pięknie urządzony,
    tyle detali, fotele wyglądają teraz fantastycznie :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotele stały bardzo długo ze stolikiem i czekały . Nie miałam pomysłu na nie w ogóle , ale jestem zadowolona. To te światła mają różne kolory znaczy ciepłe zimne . Kurczaki nie wiedziałam . Tylko jeszcze nie wiem , ale chyba sam tył u góry będzie oświetlony :). Tato mi bardzo pomaga i mamuś też :))).

      Usuń
  10. Piękny pokoik zrobiłaś. Widać że mieszkające w nim lokatorki są zadowolone :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karo i Lili jeszcze nie miały okazji się zagościć , ale powinno im być wygodnie.

      Usuń
  11. Śliczny pokoik :) Tapeta w kwiatki skradła moje serce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje tapety szukałam długo chciałam właśnie taką w drobne kwiatuszki i jasną . To nie ja ją wyszperałam na półce w sklepie tylko tato :))))))))) ja chciałam z powrotem motylki z dioramy .

      Usuń
  12. Piękny pokoik :) .
    Świetny pomysł z ta szafką , myślałam o terrarium ale widzę, że szafka jest znacznie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to najzwyklejsza szafka RTV :) z allegro za 40zł . Nie kurzy mi się już nic i rodzeństwo nie grzebie no powiedzmy że nie :)))).

      Usuń
  13. Pięknie mieszkają! Jakbym miała taką gablotkę to i mojej obrażonej zrobiłabym taki pokój! Bardzo mi się to piętrowe łóżeczko podoba :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabloty i witryny są strasznie drogie . Straszliwie :( poszukaliśmy coś w zamian i o to szafka RTV nic profesjonalnego , ale ja jestem mega zadowolona. Jest dużo miejsca . Przynajmniej było :) bo się okazało ,że wszystko się nie zmieściło . Mimo, że to dość duża szafka mierzy 80 / 40 / 40 , ale dwa razy większa niż półka na której mieszkały. Łóżko piętrowe bardzo mi się podobało i to mama z tatą je dokupiło do regału jakie wcześniej sama kupiłam. Pani dorzuciła do niego właśnie toaletkę , którą przerobiłam na biureczko .

      Usuń
  14. Piękny pokoik zrobiłaś swoim lalom, na pewno będzie im się super mieszkać, a do tego ta szyba świetnie rozwiązuje problem kurzu. Tyle drobiazgów maja Twoje lale i wszystko tak pięknie umeblowane, podziwiam :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi się marzyła taka za szkłem. Jest ich już dość dużo,a moje kotki to ciekawskie bestie :) . Teraz mala Grecja musi sobie znaleźć inne miejsce na spanie. Chociaż na łóżeczko już się pakowała :). Dziękuje za miłe słowa bardzo ,bardzo.

      Usuń
  15. Jejku jak to ładnie pomalowałaś :) Śliczny pokoik im stworzyłaś (zazdraszczam taty:) No i Zosieńka znowu w gościach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Zosieńka :) bardzo lubię jak mnie odwiedza :)

      Usuń
  16. Szczęściary Twoje panny, że mają taki piękny pokoik! Te mebelki są cudne a wyglądająca z szafy Tilda rozczulająca :) Tato zrobił Ci rewelacyjny prezent :) a po wyglądzie mebelków w życiu bym się nie domyśliła,że pierwotnie były zbyt różowe :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Oj było różowo może nie tak strasznie ,ale mnie to nie pasowało i jeszcze kwiatki różowe przyklejone. Teraz mi się podobają o wiele wiele bardziej.

      Usuń
    2. Też bym przemalowała ;) faktycznie się namnożyło, tak to jest jak posty pojawiają się od czasu do czasu ;) Łucja, jak się okazało, będzie nazywana Lucy a myślałam, że mój brat w "Opowieści z Narnii" uderza ;)

      Usuń
  17. no fantastyczny wyszedł ! chociaż mebelki widziałam przed zmianą, to teraz nabrały takiego rasowego wyglądu :) fotele i stolik...no niesamowita przemiana ! na tle tej kwiatkowej tapety i super podłogi prezentują się bombowo, do złudzenia przypominają normalnej wielkości meble dla nastolatków :) hehehe mimo, że widziałam już Zosię w nowych włoskach, to nie poznałam łobuza w pierwszej chwili no ! Anula teraz opiekunką przedszkolaków została, mam nadzieję, że nie dają jej w kość za bardzo :) buziaki i pozdrowienia od Karo, Lilaka i Soni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ,że Ania bardzo lubi się opiekować łobuzami. ;) . Teraz mebelki wyglądają już inaczej . Moje dłonie jeszcze gdzie niegdzie pofarbowane jeszcze :-o . Ciężko zmyć nawet rozpuszczalnikiem wrrr. Fotele i stolik jako komplet wyszły fajnie mimo że tylko pomalowane są.Podłogę zakosiłam od dioramy :-S . Wiesz ,że mebelki jeszcze nie wszystkie wyschły. Szok 2 dzień

      Usuń
  18. Super :0 zasziwiasz, oj zadziwiasz Gabrysiu. Złodziejem jesteś. Moje serducho skradłaś już dawno, ale teraz coraz bardziej zauważam, że już go od Ciebie nie odzyskam ;) te mebelki to Biże, rewelka! Szafka szklana też mega :) ale masz super tate :) a tapeta to z czego? Ja żeby wyrapetować swoją dioramkę poluję na ozdobny papier do prezentów ;D;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co się męczyć. Tapeta samoprzylepna. W markecie w Leroy w Obi. Jakie chcesz chociaż ta tylko w tym pierwszym byla. Papier prezentowy moze ci przebijać klej ty urwisie. A tu czyściutko zrobisz i dość trwale.

      Usuń
  19. Ja też wzięłam się w sobie i stworzyłam pokoik dla mojej małej panny :) Co prawda, meble robiłam sama, więc są trochę koślawe i na razie nie jest ich dużo - tylko łóżko, stoliczek i śmieszna pufa - ale z czasem coś się jeszcze dorobi ;)
    A Twój - jest cudny :)) Twoje małe są szczęściarami, że w takim ślicznym miejscu mieszkają ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten blog ;3 Mam nadzieję, że będzie więcej takich fajnych postów. Zapraszam do mnie ;) : http://www.pamietnikkadzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń