sobota, 2 sierpnia 2014

Zaczynam się bawić :)

Witam dziś troszkę więcej zdjęć mniej pisania . Troszkę dziś poszyłam :) . Pierwszy raz od dłuższego czasu. Widać jednak ,że Karo to moja ulubienica. Troszkę zmian Dorii czeka na końcową stylizację, Cherr cukiereczek był ze mną w Zakopanym , a Lilusia chyba czeka na swój moment . Już tak mam swoje ulubione lale i nic tego nie zmieni . Pracuję też nad MH Natalki oj nie dobra lalunia maluje ja już z 10 raz , ale chyba teraz jestem zadowolona choć jeszcze nie jest ukończona.

To teraz parę zdjęć :)) zapraszam.




















Nad ta panną dzielnie pracuje dla Natalki już prawie :)))




20 komentarzy:

  1. Jejku jakie cudowne ubranka! Drugi komplecik podbił moje serce swoją delikatnością. Wszystko takie śliczne i perfekcyjne.
    A repaint... Kurcze. Gdybym tylko tak umiała. Wygląda jak firmówka z fabryki, tylko do tego o niebo lepiej. Nigdy nie przestanę podziwiać Twojego talentu Gabi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ciuszki i cieszę się że wracasz. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje lale :) Mają takie śliczne makijaże i stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sukienki :) jak zawsze zrwsztą :D cieszę sie, że materiały sie przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne♥ A monsterka Ci fajnie wyszła, masz też zdj z poprzednich prób? :p
    Gabi, mam też do Ciebie pytanie, czy dala byś rade i przede wszystkim miała czas na podszlifowanie mi tych odpryskow u Flo i namalowanie nowych policzków? ;/
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerzę mówiąc boję się takiego sztukowania makijażu. To po prostu nie jest dla mnie robótka. Umalować i oszlifować od podstaw tak, ale nie sztukowanie. Nigdy mi to nie wychodziło jak chcialam fragment lali zmienić.

      Usuń
    2. A chciałabyś może spróbować? ;/ w razie co można tylko podszlifowac i ew. Zmyć policzki wtedy jakby nie wyszły ci nowe? :/

      Usuń
    3. Oki odezwij sie do mnie na @ bądź na fb. Uzgodnimy wszystko.

      Usuń
  6. Karo chyba też jest moją ulubienicą ;) jest śliczna , a z Twoimi ubrankami jeszcze bardziej piękna . Po prostu cudo . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wow wow. :O sukienki są mega :] najlepsza pierwsza w czachy :D Karo jest śluczniutka, ja podzieiam jej oczy ;)
    Z monsterki już jestem zadowolona :D ^_^ pięknie dziękuję, że się tak starasz :D <333 bałam się, co z tego wyjdzie :P ale już odsapnęłam. Wow, myślałam, że będą słodkie oczęta, a ty tu mi jedziesz z fajnymi przymrużonymi powiekami i jakimś wzorkiem :D <3 niach niach. Uwielbiam Cię! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Nati dałaś mi taką zadziorę ,że na słodko raczej nie jej styl . Musi być taka drapieżna :).

      Usuń
  8. O, zapomniałam. Karo ma fajnego towarzysza ^w^ czy to husky? Albo wilk? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hee wydaje mi się,że Husky . Raczej na pewno.

      Usuń
  9. Przepiękne ciuszki! Uwielbiam Twoją Karo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ubranka kochana! piękne zdjęcia!:)Udanego i pogodnego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne sukienki powstały :))) A MH wyszła ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karo to świetna modelka, nic dziwnego, że tak dobrze się z nią pracuje :)

    Ta żółta sukieneczka tak cudownie kontrastuje ze wszystkim! Superaśna jest, chociaż wszystkie wdzianka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no widać, że wracasz z wypoczętą weną i głową pełną pomysłów :) sukieneczki śliczne wszystkie trzy, pantaloniki też :) lale się wyczekały, ale chyba było warto, bo wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń