czwartek, 14 sierpnia 2014

Tak wiem znów by Gabi sesja działkowa.

Wiem muszę wy myśleć coś innego, bo ile można sukienek oglądać . Po woli widzę ,że z mojego bloga zrobił się temat "Moda Lalek ". Nic na to nie poradzę ,że podoba mi się szycie . Może powinnam Wam pokazać jakiś sposób na sukienkę , ale czy byście chcieli ??? . Szyję prostymi metodami . I pytanie czy uda mi się to tak pokazać by było w miarę czytelne . Takie właśnie pomysły mi chodzą po głowie jeśli chodzi o post. Mam jeszcze do pokazania mój pokój :) . Tak od paru dni mieszkam sobie w jagodziankowym pokoiku :) . Po robię zdjęcia i na pewno się pochwalę, ponieważ jestem mega szczęśliwa. Choć już większość z Was widziała go na fb :P .  Byłam trzy dni na działce , niestety zabrałam tylko trzy sukienki :( , a zdjęć powstało ze 300 szt. więc wybrałam parę by je pokazać . Parę ;) . To zapraszam do oglądania ja sama nie mogłam wybrać, które są warte publiczności.





























 


Buziaki Gabi.


32 komentarze:

  1. Kochana, ty masz naprawdę wiele talentów! Nie dość, ze pięknie szyjesz to i zdjecia śliczne robisz:-)
    Cudownego dłuuugiego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Natalko. Zdjęcia bardzo lubię robić. A lalki jeśli się uda ożywić to już jest coś. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Sukienki prześliczne, tak samo jak i zdjęcia :D
    I tak, jestem chętna poznać sekret tych kiecek, bo od takiej utalentowanej osoby na pewno wiele się nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś zrobić by choć troszkę przekazać Wam jak to powstaje w moim wykonaniu.

      Usuń
  3. Śliczne sukienki :) jak wszystkie, które wyszły z pod Twoich rąk :) Zdjęcia bardzo fajnie wyszły, zazdroszczę pobytu na działce. Jakiś tutek na sukienkę mogłabyś pokazać, może udało by mi się coś uszyć ;)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że uda mi się tutkowanie bo nie jestem w tym dobra .

      Usuń
  4. Ta niebieska w kropeczki tak bardzo mi się podoba :-D Lubię też połączenie dżinsu z koronką. Cudnie szyjesz :-) Zdjęcia śliczne ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz i masz Marzenko . Koronka i dżins jest już u Ciebie 😊. Czary mary.

      Usuń
  5. Prześliczne zdjęcia, a sukienki jak zwykle - wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każdy chyba z nas jeśli czyta takie słowa napędza się pozytywnie do pracy i już nowe ubranka są w sklepiku.

      Usuń
  6. Tradycyjnie, piękne zdjęcia ^.^ Wspaniale współpracujesz z Karo. To moja ulubiona lala z Twojej gromady. No, jeszcze Lilka. Bardzo ładne są te, gdzie Karo nie patrzy się w obiektyw :)
    A ja nadal popadam w zachwyt nad zakładką for sale :D Ale wybacz, nic nie kupię, bo u mnie z pieniążkami ciężko :(
    Nie mogę się doczekać Twojego pokoju! Bardzo mnie to ciekawi :O Ja osobiście swojego nie lubię... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na razie wkurza że 1,5tygodnia czekam na lakier . A na statusie jakiś system widnieje. Z bezczynności więc szyje. Jeśli tamte rzeczy Ci się podobały to podejrzyj teraz na sklepik na sam dół. ;-).

      Usuń
  7. Chętnie dowiedziałabym się, jak szyjesz sukienki, zwłaszcza, że sama ostatnio wkręciłam się w szycie! I bardzo je polubiłam :)
    Zdjęcia są urocze. Karo jest taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szycie jest bardzo fajne ja utonęłam w tym na dobre. Czasem brak pomysłu ale na drugi lub trzeci i ... Dzień w końcu bum i coś wyjdzie.

      Usuń
  8. Jaka ona piękna hm narazie mogę tylko patrzec z zachwytem i marzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to w takim razie czekam jak się pochwalisz swoją pięknością.Pozdrawiam

      Usuń
  9. Za każdym razem się nią zachwycam, mogę patrzeć na jej zdjęcia godzinami. Tak samo jak na twoje wyroby bo są piękne! :D Chętnie zobaczę jakiś ala-tutorial w twoim wydaniu. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Maju bo ja mam wrażenie,że blog staje się nudny. Trzeba się ruszyć troszkę i coś Wam zaproponować.

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia z przepiękną modelką :)
    Sukieneczki są super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Karo to widać. Jest super modelką . Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Wygląda cudownie, tak dziewczęco ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. takich zdjęć nigdy za dużo :) Karo to taki cudowny kwiatuszek, pięknie wygląda na tle zieleni i przyrody, zwłaszcza w cudownych kreacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też ją lubię na tle zieleni. W ogóle lubię zdjęcia plenerowe ja cały czas czekam na Twoje.

      Usuń
  13. Jak ja bym chciala miec takie piekne sukienki jak Gabi!! <33
    Zdjecia sa bardzo ladne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a Gabi szyje i ubranka cieszą mnie tylko raz nie wiem czemu ciągle mi mało i chcę inne wymyślać :)

      Usuń
  14. Bardzo ładna sesja, Karo wygląda tak delikatnie i dziewczęco :) a sukieneczki cud, miód :) pięknie szyjesz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona jest cudowna :3 Zdjęcia wyglądają bardzo fajnie, o ciuszkach to nawet nie wspomnę :D Bardzo fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo Wasz doping bardzo dużo mi daje :). Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Kochanie czemu Cie nie ma na fb? Danuta Doba

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajne, wakacyjne foty...

    OdpowiedzUsuń