środa, 6 sierpnia 2014

Znów by Gabi :)

Chyba strasznie się stęskniłam za moim ulubionym zajęciem bo teraz nie mogę przestać szyć. To już jeden post , a ja już mam zdjęcia z lasu z następnymi sukienkami. Tyle pomysłów mam w głowie . Zdjęcia ostatnio całkiem całkiem mi wychodzą jestem z nich bardzo zadowolona. No nic nie będę się rozpisywać za dużo zdjęć jest sporo. A , już nie długo mój pokoik będzie skończony jeszcze z tydzień góra dwa i koniec . Będę mieszkała u siebie nie u rodzeństwa.



















  sporo zdjęć i chyba bardziej różowa sukienka przypadła mi do gustu . Teraz widzę po zdjęciach . Już mają swoje nowe właścicielki oczywiście sukienki :) . Buziaki i Pozdrawiam Gabi.


28 komentarzy:

  1. oj mnie się obie sukienusie podobają, może różowa dodaje cukru i Karo wydaje się jeszcze slodsza :) wygląda jak taki kolorowy kwiatuszek na tle zieleni, piękne zdjęcia :) czy ja się kiedyś przekonam do wyjścia w plener...ehhh....oczy Karo są magiczne, można się w nich zatracić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz wyjść Anetko w plenerek to mega przyjemność , a zdjęcia o niebo lepiej wychodzą.

      Usuń
  2. Śliczna są te ciuszki, zresztą jak wszystkie rzeczy wychodzące spod twoich zdolnych rączek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję to ,że Wam się podoba mnie tylko motywuje do działania.

      Usuń
  3. Ale śliczniutkie sukienki! Ja nie mam cierpliwości do szycia. Kiedyś próbowałam, ale mi nie wychodziło. Ale ty naprawdę jesteś zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukieneczki są prześliczne :) a różowa jest tak słodka, że nie mogę się na nią napatrzeć - przepięknie szyjesz :) nie mogę się doczekać kolejnych kreacji, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukieneczki sa przeslodkie, Karo wyglada w nich swietnie. I oczywiscie piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka! I bardzo wdzięczna modelka :3. Uwielbiam jak spoziera spod tej firanki czarnych rzęs, wygląda tak uroczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Wiem ,że ma przesadnie długie rzęsy,ale wlasnie mi sie też w nich bardzo podoba. Ma podwójne więc bardzo gęste i cieniowane. Szukałam różnych dla niej , ale to strzał w dziesiątkę.

      Usuń
  7. Przepiękne sukienki! Karo jak zwykle bosko pozuje! Jest jedną z najcudowniejszych lal, jakie widziałam.
    ...Gabi, a może uszyłabyś kiedyś jakąś kiecuszkę dla mojej Blajtki? Wszystkie Twoje prace bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam rozmiaru :( z tego co wiem te sukienki pasują i na obitsu 27 i na 21 już różne lale w nich widziałam i dla różnych lali dziewczyny je kupują.

      Usuń
    2. Spróbuję się zorientować w rozmiarówce. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Cudowna sesja wśród zieleni!!!
    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam wcześniej wpis, a nie mogłam dodać komentarza D: SKANDAL.
    Mi też bardziej podoba się różowa kiecka :)Śliczna♥ W ogóle obie są piękne. Ja nadal nie mogę zrozumieć, jak można mieć taki wspaniały talent :O
    A biała ma fajne wycięcie z tyłu. Suuper. Ja chcę taką dużą, na mnie ^.^
    A muszę się jeszcze do czegoś przyznać... Nabijam ci odwiedziny codziennie wchodząc i patrząc na moją monsterkę i na ten jej zabójczy wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ty szaleńcu :). Dziękuje za pocztówkę to niesamowicie miła niespodzianka. Natalko ja przepraszam ,że to tak długo trwa MH umalowałam dwie Twoja trzecia. Nie jest to łatwe a ona jest niezwykle uparta . Niezły charakterek pokazuje.Buziaki

      Usuń
    2. Pocztówkę miałam ci ecześniej już wysłać z innego miejsca, ale uświadomiłam sobie, że nie mam adresu :P
      Nie ma problemu, że tyle trwa. Warto czekać. A poza tym, prawdziwi artyści nie robią nic "na zegarek" ;)

      Usuń
    3. Dziękuje,że jesteś tak cierpliwa. Przy malowaniu MH czasem są niezłe niespodzianki i Np. Lakier źle pokryje i klops. Jedno oko do poprawki . Ale nic tam zrobi się jeszcze raz dobrze że jedno uratowane. Wredziuch lakier przy końcówce tak czasem bywa.

      Usuń
  10. Haha :) Dzielna jesteś.
    Ale cierpliwa to ja niekoniecznie. Strrasznie się za to nie lubię :) Ale ćwiczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwa to ja nie jestem , ale czasem muszę. Jesteś super łobuzem ;-)

      Usuń
  11. piękne sukienki! moja faworytka - biała - jest po prostu cudna, ale różowej też niczego nie brakuje :-) pięknie Ci idzie szycie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te koronkowe sukienki wyszły Ci naprawdę świetnie, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne sukienki! :) I ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham taki styl - sukienusie do legginsów i martensów -
    widać, że niunia inspiruje do romantycznych sesji...

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienki wymiatają, zwłaszcza różowa <3 Cieszę się (czyt. moje lalki się cieszą) że juz wracasz, bo brakowało mi Twojej twórczości :D mam nadzieję, że częścią wyrobów się podzielisz, znowu u Ciebie zostawię majątek ;D
    Pozdrawiamy! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak planuje juz jutro wystawić w sklepiku Modę by Gabi :)

      Usuń