poniedziałek, 9 grudnia 2013

Egipcjanin :))

Coś dla oka pod warunkiem , że nie będzie skutkować negatywnie . Moja szkoła znowu . Praca techniką hymmm co to było nie wiem . Od górnie narzucone przez Panią :). Temat Egipcjanin : olejnymi pastelami i zamalować czarną farbą zeskrobać i ta dammmm. No tak mam świra każdą swoją prace skanuje i chowam na pamiątkę.

Temat troszkę zaskakujący  więc jest i onnnn . :)))

A tu troszkę na czasie na szkolną tablicę klasową.  Jestem odpowiedzialna za dekorację klasy.


  Troszkę hurtem posty , ale  się uzbierało tematów . Do przerwy świątecznej za długo. Już się nie mogę doczekać.


9 komentarzy:

  1. fajna technika...taka szkoła to spore wyzwanie, ale jak widać świetnie sobie radzisz, to był dobry wybór szkoły ! miło się śledzi twoje poczynania i na tym nielalkowym gruncie :) pozdrawiam i z ciekawością oczekuję posta z nową lalą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ślicznie . Wiem, że mieszam troszkę tematyka bloga.Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza.A nawet nie wiesz jak ja czekam na tego posta oj bardzo to będzie i dla mnie wielkie szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładnie ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie przeszkadza. lubię jak piszesz o swojej szkole. Strasznie Ci jej zazdroszczę, też bym chciała do takiej chodzić. A ze skanem dobry pomysł. Z moich dawnych rysunków nic już nie zostało, zaginęły po którejś przeprowadzce. Ładne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Mikołaj bardzo realistyczny, na pewno masz piękną klasę! ;) A Egipcjanin mnie zaskoczył! Wow! Świetne, takiej techniki jeszcze nie znałam, ale efekty powalające! Serio świetne! :O :D Natatek z kreatywnikreatorzy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, aż cieszą oko <3 Mnie strasznie denerwują prace, które musimy robić >.<

    OdpowiedzUsuń
  7. JAk Ty cudownie tworzysz, mogła byś sprzedawać te prace *...*

    OdpowiedzUsuń
  8. przy okazji Światecznego czasu życzę Ci samych radosnych chwil, skrawka własnego nieba przy tworzeniu rzeczy pięknych,wielu inspiracji, oraz wszystkiego naj naj naj

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń