poniedziałek, 9 grudnia 2013

Mikołajkowe niespodzianki :)

Troszkę trzeba nadrobić strat :))). Mam chwilkę więc troszkę wiadomości z naszego zwariowanego świata. Mikołajki były bardzo udane. Najpierw rodzice po raz drugi sprawili nam niespodziankę . Bo moja młodsza siostra też się ucieszyła z prezentu  . Za chwilkę Wam pokażę. Później całą rodzinką, a jest Nas sporo . Mam jeszcze młodszego brata . Małego przystojniaka i siostrzyczkę 10 letnią. Niezła z niej aparatka :)))), poszliśmy do mojej szkoły na imprezę Mikołajkową ..Było super. Impreza wielopokoleniowa. No tak rozgadałam się , a nasze prezenty czekają by je pokazać. Zdjęcia robione na szybko :))) wariacki czas .

Chyba nie muszę ich przedstawiać firmowo Monsterki raczej wszyscy znają. Imion jeszcze  im nie dostałam  :(( , ale pomyślimy nad tym. Może Wy macie jakieś pomysły ?
                                              
Jest naprawdę urocza. Nie przypuszczałam, że aż tak :) . No i moja Clawdeen ma niespodziankę siostrzyczkę blisko siebie.

I jeszcze jedna :))))  Nowa dama . Ghoulia :))).
Jestem mile zaskoczona wszystkie są bardzo fotogeniczne.

Ghoulia i Howleen są urocze .

Widać podobieństwo . Uwielbiam je.

 Cała trójca razem wyglądają superowo.



 Jeśli myślicie, że całkowicie przerzuciłam się na Monsterki ojjjj nie. Już nie nie długo pokaże Wam kogoś na kogo czekam ze straszliwą niecierpliwością. Jest już w samolocie .Co prawda to ma być prezent pod choinkę , ale mama sama nie będzie się mogła powstrzymać.Sprawdza codziennie status przesyłki :) i powiem Wam w tajemnicy ,że to Nasz wspólny prezent od taty :)))) Tak mamę też chyba opanowała gorączka lalkowa . Ale ciiiiiiiiii :))))))))))) to sekret .



10 komentarzy:

  1. yay no proszę :)) cudowne stadko, jak pięknie razem wyglądają :) w takich zbiorówkach widać indywidualne różnice między lalkami, super :) gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Howleen podbiła już nie jedno serduszko. Faktycznie jest zupełnie inna niż pozostałe Monsterki .Mnie zauroczyła jej figurka i figlarna fryzurka.Słodka kolorystyka i te uszka :))).

      Usuń
  2. Ślicznotki ;) Nie można im się oprzeć, potrafią złamać nie jedno zatwardziałe serduszko :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne dziewczynki, uwielbiam jak są na zdjęciach więcej niż jedna z tego samego gatunku. A na niespodziankę czekam, równie niecierpliwie. Pozdrowienia dla mamy :D Ciekawa jestem kiedy się ujawni i kupi swoją lale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama jest cudowna i jest moja przyjaciółką.Wspiera i doradza, motywuje i zachęca.Myślę że to nasza wspólna pasja.To ona mnie zachęciła do prowadzenia bloga.I co tu dużo pisać jest moim dużym wsparciem w życiu :) .

      Usuń
  4. Gabrysiu ciekawi mnie ile jesteś starszą od swojej siostry ? i czy się dogadujecie ?
    Monsterki cudowne :-) mam Ghulie :-)
    Ciekawa jestem jaką pannę z mamą zamówiłuście...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra jest o 5lat młodsza . Czy się dogadujemy hymmm jeszcze się nie pozabijałyśmy.Panna będzie w stanie surowym :) taki odmieniec kochany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, wiedzę, że rodzinka coraz większa :) Też lubię monsterki, są takie inne... Fajnie, że ty też się wkręcasz :P A jak przeczytałam o prezencie gwiazdkowym,to mnie rozwaliło! :P Mój też leci, z Singapuru... Ale nie powiem.... :}

    OdpowiedzUsuń
  7. :) będziemy się chwalić i cieszyć i oh ah eh skakać do góry hip hip

    OdpowiedzUsuń
  8. No pewnie :) Ciekawa jestem tego twojego prezentu... Ale byłoby śmiesznie jakby okazało się, że te nasze prezenty są takie same!!! :P :D

    OdpowiedzUsuń