czwartek, 15 października 2015

Lotta i jej nowy wygląd.


Witam. Dziś wyjątkowo chcę Wam pokazać Lottę. Przeszła zmiany w swoim wizerunku i chciałabym się pochwalić. 
Wiedziałam, że rudego wiga nie utrzymam zbyt długo. Mimo pięknego kolorku cały czas coś mi nie pasowało. Kiedy malowałam Locie wiedziałam,że chcę by miała brązowe włoski. Tak więc znalazłam ten wymarzony wig. Jest cudowny, gesty i lekki. Delikatne pasemka nadają mu naturalnego wyglądu.
 Grafitowe oczka nie pasowały, więc zmieniłam na  niebieskie z ciemną otoczką. Grafikę wyszukałam w internecie. Wydrukowałam i Locia ma piękne, nowe oczka. 
Ubrana w mojej produkcji ubranko, dumnie prezentuje swój nowy wizerunek. 
Oto Lotta :)










Pozdrawiam .



23 komentarze:

  1. Ciuszki wow! - takie maleństwa , a takie dokładne i te guziczki mini !
    A Lotta śliczna i delikatna . pozdrawiam .
    d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Guziczki to prawdziwy skarb, ale niestety zostało mi ich już bardzo malutko :( szkoda to super dodatek. Pozdrawiam i dziękuję za wizytę na moim blogu :).

      Usuń
  2. Brązowy wig nadał Lottcie bardziej wyrazistego wyrazu. Porównując z rudzielcem zmiana wypada na korzyść. Dobrze jej w brązowych włoskach i oczka pasują idealnie :)
    Wig na oko wygląda na świetny, masz dobre oko do aranżacji lalkowego wyglądu :))
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Staram się by lala wygadała tak jak sobie wymyśliłam. Wig jest super jakości, jeszcze takiego nie miałam . Jestem bardzo zadowolona z zakupu obu wigów. Jedną lalę złagodziłam, druga stała się wyraźniejsza to słuszne spostrzeżenie dziękuję.

      Usuń
  3. Naturalnie piękny Vig ... i te ciepłe ubranka ;-) Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ strojnisia! Ładnie jej w tej nowej, jesiennej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest! I jaka modnisia:)
    ściskam kochana cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda, bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, baaaardzo jej do twarzy w tych włoskach! Nie zmieniaj już, idealnie teraz jest! ^__^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lotta otrzymała swojo ostateczny wygląd już taka zostanie. Jestem taką osobą,że każda lala u mnie musi być całkowicie moja moja ;) . Teraz tylko Dorii trzeba wymienić obitsu, ale to z czasem.

      Usuń
  8. Ja tam byłam fanką złocistego rudego łebka ;) Ale w tym też ładnie! No i makijaż uroczy jak zawsze! Super dziewczęcy i delikatny- jednym słowem śliczny. Twoje lale we wszystkim świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Natalko nie wiem czemu, ale domyślałam się, że wolisz rudzielca. Rudy bardzo ładnie wyglądał na zdjęciach, ale jakoś nie mogłam się przyzwyczaić. Nie wszystkie kolory ubranek pasują . Ciężko było dla niej coś obrać. Mam cały czas ten wig, trochę szkoda go sprzedać.

      Usuń
    2. Wybrać * autokorekta w fonku mój wróg ;-).

      Usuń
  9. ciuszki rewelacyjne. zazdroszczę taletnu :)
    lotta wygląda o niebo lepiej w tym wigasku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiguś jest naprawdę fantastyczny jeśli chodzi o jakość, a kolor prześliczny.

      Usuń
  10. całkiem nowa panienka :)
    ubranka mnie rozczuliły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam na początku takie wrażenie, że to w ogóle nie Lotta, ale jej spojrzenie rozwiało moje wątpliwości ;-) . Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  11. Tylko 'och!' i 'ach!' z siebie teraz wydaję, bo Lotta wygląda cudnie. ^^ Od razu widać, że to Twoja i tylko Twoja lalka, ponieważ wkładasz w nią 'serce i duszę' i dzięki temu jest niepowtarzalna. Ten wig jest absolutnie piękny i zgadzam się z przedmówcami i Tobą - wygląda naprawdę naturalnie. Czekam również na skończoną Dorii. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Tak, ja nie umiem inaczej. Lala lalą, ale jest moja i pozostaje ją zrobić tak, by wyglądała idealnie dla mojego oka. Zawszę dostaje ode mnie serducho. No to przecież małe plastikowe duszki ;-). Na zły i dobry humor <3. Dorii jeśli nie skusi mnie poprawa kącików oczek, to w sumie czeka na wymianę obitsu. Tak, po za tym wig , oczka są już takie jak chciałam. Uwielbiam ją w krótkich włoskach. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ślicznie wygląda, chociaż ona to mi się podoba w każdej odsłonie. :D Ciuszki także mistrzostwo. ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest cudowniejsza niż była kiedykolwiek! Jesteś niesamowita!
    Pozdrawiam cieplutko! ;-*

    OdpowiedzUsuń