środa, 18 września 2013

Mebelki


Chciałabym wam coś pokazać.Co dokładnie? Mebelki!.
Mebelki robione ręcznie.Z desek i wikliny.Są zjawiskowe.Kocham je.
Wykonane przez moją niezwykle utalentowaną mamę.Pociągnięte pastelami  dla efektu i utrwalone sprayem.
Są  w stylu Vintage ,dla mnie są śliczne.I Chcę się wam nimi pochwalić.Mam też parę gadżetów.
Które udało mi się zdobyć.
Lampkę na biurko która świeci , Jeeej.! Oraz telefon w kolorze różowym ,no boski.
Jak na razie nie mam jeszcze pokoju dla Mali ,ale na pewno się za niego zabiorę.

Oto parę zdjęć mebelków i gadżetów : Całość 


-Stolik z obrusikiem wykonanym na szydełku , lampką ,telefonem i książeczką Mali.



-Łóżeczko z pościelą w kwiaty.Kouderka jest pikowana. 

- I fotelik ♥

 Jak wam się podobają ? 

4 komentarze:

  1. Śliczne mebelki :D A, że ta lampka świeci, to nie uwierzę, jak nie zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te mebelki są niesamowite *.* zazdroszczę tak utalentowanej mamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń