środa, 18 września 2013

Honey,honey.(Pullip)

Witajcie ! 



Muszę przyznać ,że pogoda nieźle dała mi w kość.Strasznie byłam zła na pogodę.Dzisiaj nie mogę w to uwierzyć ,że widzę słoneczko.Od razu po wróciłam do życia.Pomimo wczorajszej nie pogody razem z kruszynką postanowiłyśmy umilić sobie jakoś czas.W końcu zawsze znajdzie się jakieś wyjście z nudy! 
A oto efekty naszej zabawy  ...

Mila poznała kogoś nowego..:)



Oboje się razem bardzo polubili..:) I stali się nie rozłączni <3 



Mila : Ah jak mi tu dobrze , masz takie mięciutkie futerko ! Jesteś prawdziwym słodziakiem!



Mila : Zostańmy Przyjaciółmi..Futrzaty przybyszu..A może nazwiemy cię Pimpuś ? ?  ^^ Co o tym myślisz Jagódko ?
Jagodzianka : No dobrze , może być Pimpuś.
Mila: Hurra !  ♥ 


Tymczasem gdy  zostawię malca na chwilę  samego... 


Mila :Ciekawe gdzie ta moja pani  poszła ,znowu mnie zostawiła! O nie , nie :( Ja nie chcę tu siedzieć sama! 


Mila : Niech  ja się przejdę do tej mojej Pani! 


Mila : O jejku jak wysoko..I Co teraz.. :( 


Mila : Eh ,Ah ,Oh ,Eh jakoś dam sobie rade !



Mila :  Już prawiee , prawiee.. 



Mila : Udało mi się ! Hihihih , a teraz Choduuuu .. ! 


Na koniec troszkę słodkości •~•




1 komentarz:

  1. Nie wiem czemu, ale ona na tych zdjęciach wygląda jak Białoruś z 'Hetalii'(czyt. Pięknie)

    OdpowiedzUsuń