czwartek, 21 marca 2019

Wieki mnie tu nie było.

Nie wiem czy kto kolwiek jeszcze tu zagląda.... Wieki mnie tu nie było, ale jedno jest pewne jest to mój pamiętnik lalkowy i nigdy nie zniknie. Dwa lata to bardzo długi okres w moim życiu, a tym bardziej przerwa w blogu. Ciężko będzie nadrobić straty, więc nie będę tego robiła....

 Poprostu zacznę jak by nigdy przerwy nie było.
Maluje i szyję nadal .To się nie zmieni. Z powodzeniem prowadzę grupę lalkową na fb i chyba to ona mnie pochłonęła bez reszty. Może... źle wapomnienia nie pozwalały mi tu wrócić . Nie wiem...

Pewne jest tylko jedno nadal zajmuję się lalkani z taką samą pasją jak i 6 lat temu.  Nie mam się co tłumaczyć z tak długiej przerwy więc zostaje mi tylko wstawić parę moich prac.












I wiele, wiele innych, ale mam nadzieję, że się na tyle zmobilizouję i dam radę systematycznie prowadzić bloga.
pozdrawiam Gabi.

1 komentarz:

  1. zachwycający powrót!!!
    jest czym oczy i serce
    karmić!!! dobrze, że i
    tutaj pokazujesz swe
    cuda, bo ja nie jestem
    społecznościowa a chętnie
    zapoznam się z Twymi lalami

    OdpowiedzUsuń