czwartek, 14 kwietnia 2016

Chloe zwiastun.


Witam przedstawiam Wam kolejną swoją pracę. Włosków jeszcze nie zrobiłam. Nie wiem, nie umiem się zdecydować. Myślę o brązach dla odmiany. Pierwsze zdjęcie tuż przed ostatecznymi poprawkami. Zdjęć mało, było już za późno i światełka brakowało. Dwa ostatnie foto zabawa z filtrami. Fotogeniczna panienka. Jeszcze mam trzy lale do zrobienia. Przyjechały do mnie na Spa. Littlefe Ante ,Pukifee Ante i Pukifee Luna , którą już zrobiłam, ale niestety nie jestem zadowolona z efektu i będę ją robić jeszcze raz. Może jeszcze raz zawita u mnie Littlefe Chloe Pani Kasi , ale to się okaże. Później tylko szycie. Buziaki Gabi.




Buziaki Gabi .


Ps. Wiem ,że bardzo mało osób zagląda na blogi , ale prosiłabym bardzo chociaż Ci co podglądają o zostawienie swojej opinii bym mogła poprawiać swoje błędy i nie chodzi mi tu o ortografie bo orłem nie jestem.



10 komentarzy:

  1. Moim zdaniem makijaż wyszedł cudownie! Ale oczka bym jej dała jaśniejsze. Niebieskie, albo lepiej kocie zielone. I do tego kasztanowe kręcone włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie cudna, naturalna buzia! I dlatego jestem za brazowymi wloskami!;) bomba rzesy!*_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczka i włoski do zrobienia i kupienia . Póki co ma takie. Muszę nazbierać kasy. Dwie lale na raz i Kornelcia w jednym miesiącu. Jestem na skraju bankructwa ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie makijaż bardzo się podoba :) jest delikatny i naturalny. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła pięknie, delikatnie i subtelnie, ale nie przypomina małej dziewczynki tylko już nastolatkę szczególnie w tych długich jasnych włoskach- wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam Gabrysiu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję. Właśnie do tego dążyłam, żeby Chloe była starsza. W końcu Kornelka i Bezimienna Luna ( zaprezentuję ją niebawem) nie są takimi typowymi Pukisiami :).Muszą mieć starszą siostrę, a one dla mnie to takie 5 latki :) .

      Usuń
  6. Makijaż wyszedł super!
    nanudezmatynka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. no jest idealna! a te rzęsy... można w nich odpłynąć... jestem ciekawa jak potoczą się losy twojej gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Gabi :) makijaż wyszedł idealny, piękna z niej nastolatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna dziewczynka :) Makijaż wyszedł pięknie, gratuluję pracy :)

    OdpowiedzUsuń