poniedziałek, 9 grudnia 2013

Fotostory zakończenie :)))

Witam serdecznie po dość długiej przerwie.Nauczyciele są bezlitośni wrrr ,ale powoli zbliża się już przerwa świąteczna. Dość dużo się ostatnio dzieje i nie tylko w szkole .Są też przyjemności ,ale o tym później :))). O to zakończenie krótkiej historyjki Miluni .Też miała niespodziankę dla niebieskiego Pipinka :))).


Skrzyp i skrzynia się otworzyła,a w środeczku wielki cukierasek dla Pipinka.

M:Wiedziałam, że tu go schowałam :)))

M: Pipinku mam coś słodkiego dla Ciebie.


P: Oj mój ulubiony Ty zawsze wiesz co lubię .Dziękuję
                                            
M: Proszę mój maluszku .Chodź podrapię Cię za uszkiem :). Wiesz co mam pomysł idziemy poczytam Ci bajeczkę.

M: Dawno temu za górami za lasami żył pewien bardzo miły smoczek .......




I tak spędzają miło ze sobą czas Mili jeszcze nie wie ,że wkrótce będzie miała większą liczbę słuchaczy ,ale pssssssssssss to tajemnica.




1 komentarz: