środa, 18 września 2013

Zmiany

ZMIANY,ZMIANY I JESZCZE RAZ ZMIANY !


To kolejny post , nie co inny.A mianowicie czeka moją pannicę  trochę zmian ,wiem że ta droga do perfekcji może być  trochę długa,ale sądzę ,że podołam.Do Pullipa Paji do zbierałam się w nie cały miesiąc.Potem tydzień czekania i przyszła.Lala o dużych pięknych zielono-żółtych oczach.Lecz nie jest jeszcze tą lalą  idealną ...Teraz pojawia się pierwszy problem.. Chodzi o ciałko , chciała bym je zmienić na obitsu. Sądzę ,że w tym troszkę mi doradzicie.Jakie by najlepiej pasowało, podoba mi się  27 cm.I myślę ,że w takim będzie jej najlepiej. Sama nie wiem jaki kolor by mi odpowiadał.White czy normal?.
Bardziej jestem za normal ,ale tu mogę jeszcze zmienić zdanie.Głowa Pullip jest strasznie blada i nie wiem do końca czy kolor normal by do niej  pasował.Rozmiar biustu oczywiście jestem za najmniejszym.Z tego co wiem są trzy rozmiary S,M i L.



Trzy typy do wyboru :






3 komentarze:

  1. Oczywiście, ty zadecydujesz,ale wydaje mi się, że white by bardziej pasowało do tej ślicznej blondynki. Moja lala ma white.

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem za white dziwnie by wyglądała ta blada cera przy takim "różowym ciałku" ja mam w domu i white na crazii i normal na carol. Na zdjęciach dużej różnicy na zdjęciach nie widać, ale na żywo jest spora. Co do typu to najlepsze to ostatnie czyi miękkie ja, miałam wszystkie 3 xDDD i zostało na miękkim. Co do rozmiaru biustu to już nie ma lepszy gorszy po prostu kto co woli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już niebawem pochwale sie pełną metamorfozą Malinki.

    OdpowiedzUsuń